یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
حوادث دریایی شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۴۵:۱۳

نجات فرمانده مکزیکی كشتی لوله‌گذار در پارس جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه گفت: فرمانده مکزیکی كشتی لوله‌گذار OCIANIC از مرگ نجات يافت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، تیران جاسم‌زاده با اشاره به فعالیت شبانه‌‌روزی واحد امداد و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه اظهار داشت: با اقدام به موقع واحد امداد و نجات دریایی مستقر در بندر عسلویه، فرمانده مكزیكی كشتی لوله‌گذار OCIANIC از مرگ حتمی نجات یافت.


رئیس اداره بنادر و دریانوردی عسلویه از اجرای عملیات لوله‌گذاری در بستر دریا در فاصله ٥٣ مایلی بندر عسلویه توسط كشتی لوله‌گذار OCIANIC با پرچم كشور باربادوس خبر داد و افزود: در پی تماس رادیویی روز گذشته این شناور با اداره كنترل رادیویی بندر عسلویه مبنی بر مشكل تنفسی فرمانده مكزیكی كشتی لوله‌گذار OCIANIC یك واحد قایق تندرو امداد و نجات دریایی به محل اعزام و فرمانده مكزیكی شناور مذكور از مرگ حتمی نجات یافت.


جاسم‌زاده با اشاره به شرایط بد جوی در این عملیات امداد و نجات دریایی تصریح كرد: علی‌رغم شرایط جوی شدیدا نامساعد و وجود ارتفاع موج بیش از ٣ متر عملیات امداد و نجات با موفقیت به انجام رسید و فرمانده مكزیكی كشتی لوله‌گذار به بندر عسلویه منتقل و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان سازمان تامین اجتماعی عسلویه منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.


وی از آمادگی شبانه روزی واحد امداد و نجات دریایی و واحد كنترل رادیویی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه در انجام عملیات تجسس و عملیات نجات دریایی در دریا خبر داد و بیان كرد: لازم است شناورهای صیادی و یا باربری قبل از خروج از اسلكه نسبت به استعلام شرایط جوی اقدام کنند تا در طول سفر با خطر جدی مواجه نشوند.



  کد خبر : 979
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :